דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות פשוטות לסטודנטים בתל אביב 

מאת    [ 23/07/2018 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2008 פעמים ]

העיר תל אביב מציעה לתושבים שלה רחובות צרים, מפותלים, עמוסים בהולכי רגל ובמכוניות ולצד כל אלה העיר תל אביב מציעה גם מאות רבות של תמרורי אין כניסה. כל אלה ביחד הופכים את העיר תל אביב לאחת הערים שהתנועה בה והמעבר ממקום למקום הם מורכבים. סטודנט שמחפש להעביר את מיטת הפוטון שלו מהדירה בה הוא גר היום לדירה אליה הוא עובר מחר, יחפש כמובן הובלה זולה בתל אביב.

יש כאלה שיגידו כי לא זול לעבור היום דירה בתל אביב וכי עצם החיבור בין המילים הובלה זולה בתל אביב הופכים את ההובלה ליקרה יותר. אז כן, יש דבר כזה הובלה זולה וצריך רק לחפש את חברת ההובלה הנכונה.

לתוך הקטגוריה זו ייכנסו כל ההובלות שאינן מצריכות ציוד מיוחד, או שמספר הפריטים שמבקשים להעביר אינו גדול במיוחד. לדוגמא, אותו סטודנט שמחפש להעביר את מיטת הפוטון שלו ייכנס תחת קטגוריה זו. מאיד, משפחה שמבקשת להעביר דירה של שני מפסלים בתל אביב לא תכנס תחת הקטגוריה הובלות זולות.

הובלות כאלו בתל אביב מוגדרות כהובלות פשוטות, של מספר מועט של פריטים. אבל, אין המשמעות שלקוח שרוצה הובלה קצת יותר מורכבת יצטרך לשלם כסף רב. גם לקוח המעוניין להעביר דירה בתל אביב יכול לחפש ולמצא הובלות מסוג זה.

כל מה שצריך לעשות זה סקר שוק בין חברות ההובלה השונות בעיר תל אביב. אתם תידהמו לגלות כי המבחר של חברות הובלה הפעילות בתחום של הובלות קטנות  בכלל ושל חבורת להובלות זולות בתל אביב בפרט הוא עצום.

בנקודה זו נרצה לתת לסטודנטים המתגוררים בתל אביב טיפ קטן לגבי חיפוש הובלה זולה בתל אביב, כאשר מדברים עם חברת ההובלות צריך לבדוק פרמטרים נוספים מעבר למחיר. תשאלו את המובילים לגבי הציוד איתו הם מתכוונים להגיע, תוודא כי חברת המובילים מכירה את העיר תל אביב ומבינה את המורכבות הכרוכה בלבצע עבודה מסוג זה, כן גם שמזמינים הובלה פשוטה.

עובדה אחת שיש לדעת על מעבר בין דירה לדירה, היא כי יש מובילים רבים שיציעו לסטודנטים הובלה זולה וייתנו להם הבטחות בטלפון בכדי יעבדו איתם. אבל אתם כצרכנים חכמים צריכים לדעת כי לא כל חברת הובלות שמציעה לכם הובלה זולה בעיר, תדע לספק  את השרות הטוב ביותר במחיר הזול ביותר.

זה הזמן שלכם כצרכנים לעשות סקר שוק קצר לפני  שסוגרים עם המובילים. תתקשרו למספר מובילים, תשאלו שאלות, תוודאו פרטים קטנים וכן, לפעמים אולי תבחרו במוביל קצת יותר יקר, אבל תעשו זאת בגלל תחושת בטן שתיקבלו בשיחת הטלפון איתו. דברו עם מספר אנשים לפני שאתם סוגרים עסקה עם מוביל כזה או אחר, לכו עם המחיר אבל אל תוותרו על האינטואיציה שלכם כלקוחות.

מנהל חברת הובלה זמין לכל שאלה. טל:0505-495536




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב